Danske Pressemeddelelser 2023

Stor ombygning hos Shell i Hedehusene – popup-butik tager over

jan. 31, 2023

I næste uge starter Shell i Hedehusene en større ombygning af butikken på Roskildevej 335. I den forbindelse etableres en popup-butik, så de mange kunder, der dagligt handler alt fra kaffe og snacks til bilpleje, ikke skal køre forgæves. Bilvask og tankstanderne vil være åbne under hele ombygningen, forsikrer områdechef.

Nyt mobilitetskort til firmabilister: Dækker brændstofkøb, elladning og 300.000 ladestandere i Europa

jan. 12, 2023

DCC Energi, der står bag Shell tankstationerne i Danmark, lancerer nu en opdateret version af det klassiske brændstofkort til landets firmabilister. Særligt de mange, nye elbilister i firmasegmentet kan se frem til et kort, der også omfatter betaling for elladning på hovedparten af alle landets ladestandere. Samtidig åbner kortet døren for opladning på mere end 300.000 ladestandere i Europa.

Tank med Shell Service App og vind en Ford Kuga Plug-in Hybrid

jan. 10, 2023

Landets Shell tankstationer skyder 2023 i gang med maner. Fra den 10. januar får landets bilister en chance for at køre ind i det nye år med stil. Her deltager alle, der tanker brændstof og betaler med Shell Service App, nemlig i konkurrencen om en spritny Ford Kuga Plug-in Hybrid og en ladeboks fra DCC Energi.