Danske Pressemeddelelser 2022

DCC Energi etablerer nordjysk Shell truckanlæg hos mangeårig kunde

maj 11, 2022

I forbindelse med flytningen til nyt domicil i Svenstrup går den nordjyske vognmands-, jordborings- og grusgravskoncern, Kristian Rytter Gruppen, nu sammen med DCC Energi og etablerer et Shell truck-anlæg i forlængelse af det nye hovedkontor. Anlægget, som ligger tæt på Nordjyske Motorvej, får både diesel, GTL og AdBlue i hanerne og åbner efter planen i løbet af sommeren.

Shell i Brønshøj på vej med lynladning til elbiler

mar. 15, 2022

Energiselskabet DCC Energi er i fuld gang med at åbne en række af lynladere til elbilister i Hovedstaden. Også i Brønshøj, hvor opsætningen af en 300 kWh-lynlader på Shell Frederikssundsvej 174 går i gang i denne uge - til glæde for de stadig flere i bydelen, der har en elbil.

Shell i Kastrup på vej med lynladning til elbiler

mar. 15, 2022

Energiselskabet DCC Energi er i fuld gang med at åbne en række af lynladere til elbilister i Hovedstaden. Også i Kastrup, hvor opsætningen af en 300 kWh-lynlader på Shell Saltværksvej 62 går i gang i denne uge - til glæde for de stadig flere borgere, der har en elbil.

Samarbejdet bag landets største trucknetværk fylder et år

mar. 10, 2022

Det banebrydende kortsamarbejde mellem DCC Energi og IDS/Q8, der giver transportvirksomheder adgang til et samlet netværk på 290 tankstationer med high speed diesel, kan nu fejre et års jubilæum. På det første år har parløbet styrket DCC Energi og Shell tankstationerne i konkurrencen på den tunge transport i Danmark, fastslår retaildirektør, Søren Møller Maretti.

DCC Energi og Shell tankstationerne klar med massive investeringer til elbilister

jan. 25, 2022

Med ladeløsninger til private hjem og virksomheder plus et stort netværk af lynladere på Shell tankstationerne sætter DCC Energi nu fart på en kæmpe satsning på elbiler.

Endnu et Shell truckanlæg får nu GTL

jan. 24, 2022

DCC Energi indleder 2022 med at folde GTL-brændstof ud til endnu et af de 146 Shell anlæg i Danmark med truckfaciliteter. Senest har Shell i Kruså fået det naturgasbaserede dieselalternativ i hanerne, og dermed finder transportører nu GTL-brændstof på 10 danske Shell truckanlæg spredt ud over hele landet.