shell tankstationer indleder året med høj rabat på brændstof

Landets 234 Shell tankstationer indleder det nye år med en nytårskur sammen med bilisterne. Dermed får alle, der har brug for at spare lidt oven på julens glæder, nu en kærkommen lejlighed til at hente lidt kroner hjem på brændstofbudgettet. Bestiller du et Shell Card Privat i januar og februar er der udsigt til besparelser for nye Shell Card Privat-kunder, fortæller Søren Møller Maretti, Retaildirektør i DCC Energi, som driver Shell tankstationerne i Danmark.

”For at slå et slag for Danmarks måske bedste kortklub holder vi i år nytårskur sammen med bilisterne. Og bestiller man et Shell Card Privat inden den 2. marts giver vi ekstraordinær høj rabat på 40 øre per liter i to måneder på alt Shells brændstof,” siger han og tilføjer.

”Men vi gør naturligvis også noget for vores eksisterende kortkunder. Fire gange i perioden fra den 4. januar til den 2. marts trækker vi lod blandt alle Shell Card Privat-kunder, der har tanket og betalt med deres kort. Her finder vi 10 vindere, som får den seneste optankning tilbage på kortet kvit og frit - og jo oftere du tanker, jo større er din chance. Til sidst runder vi det hele af med, at en heldig Shell Card Privat-kunde vinder et års gratis forbrug af brændstof til en værdi af ca. 15.000 kroner”.

Et Shell Card Privat giver en række fordele. Eksempelvis muligheden for at CO2-kompensere brændstoffet via certificerede naturprojekter rundt om i verden. Det sker ved at tilmelde sig online. Shell Card Privat giver efter de to måneders velkomstrabat for nye kortkunder en fast rabat på mindst 10 øre per liter på de 165 bemandede Shell tankstationer. Rabatten bliver automatisk fratrukket prisen på pumpen. Kortet kan også bruges til køb af bilplejeprodukter, kaffe, mad og snacks til turen. Der gives op til 30 dages rentefri kredit på alle køb og udviklingen i forbruget kan let følges online via den personlige brugerprofil. Det er gratis at bestille et Shell Card Privat. Det sker via www.shellcard.dk.

For mere information, kontakt venligst

DCC Energi er en af Danmarks store energivirksomheder og forsyner hele Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er blandt andet den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. Med afsæt i sikkerhed, kundeservice, stærke partnerskaber og dygtige medarbejdere omsætter DCC Energi årligt for over 9 mia. kr. På hovedkontoret i Nærum nord for København beskæftiger selskabet ca. 125 ansatte. Se mere på www.dccenergi.dk.