Ofte stillede spørgsmål
-
Jeg har glemt min pinkode – hvad gør jeg?
Du kan genbestille din pinkode på onlineportalen Shell Fleet Hub eller ved at kontakte kundeservice på 7010 2500 eller shellcard@dccenergi.dk.
-
Kan vi få fakturaer tilsendt pr. e-mail?
For at se dine fakturaer skal du logge ind i onlineportalen Shell Fleet Hub.
-
Vi har fået nyt CVR nummer – kan vi få flyttet vores kort over til det nye CVR nummer?
Nej, vi kan ikke ændre CVR nummer på en eksisterende konto eller flytte kort fra én konto til en anden. Når I har fået nyt CVR nummer, er I nødt til at lave en helt ny kortbestilling.
-
Skal jeg oplyse navne- og adresseændringer?
Ja, du skal altid oplyse navne- og adresseændringer ved at kontakte kundeservice på 7010 2500 eller shellcard@dccenergi.dk.
-
Kan jeg selv vælge pinkode til mit Shell kort?
Ja, du kan selv vælge pinkode, når du bestiller nye kort i onlineportalen Shell Fleet Hub.
-
Kan jeg ændre pinkode på Shell kortet?
Nej, det er ikke muligt at ændre pinkode på et eksisterende kort.
-
Hvor lang tid går der fra bestilling, til jeg modtager kortet?
Leveringstiden for nye kort er 10 arbejdsdage.
-
Mit kort er bortkommet/stjålet – hvad gør jeg?
Spær straks kortet på onlineportalen Shell Fleet Hub eller ved at ringe til kundeservice på 7010 2500.
-
Hvordan lukker jeg mit Shell kort?
Kontakt kundeservice på 7010 2500 eller shellcard@dccenergi.dk. Herefter bekræfter vi skriftligt, at kortet er lukket.