Ofte stillede spørgsmål
-
Bestilling og levering af Shell Card Privat
Når du har udfyldt en bestilling her på hjemmesiden, går der op til 14 dage, før du modtager dit Shell Card pr. post. Du skal selv vælge din PIN kode ved bestilling – det betyder at dit kort er klar til brug, når du modtager det med posten.
-
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min PIN-kode?
Du kan bestille en ny kode på ’Mit Shell Card’ eller ved at ringe til kundeservice på 9933 3360 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.
-
Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet mit kort?
Hvis du mister dit Shell kort, skal du spærre det på telefon 9933 3360 – du kan ringe døgnet rundt. Du kan bestille et nyt kort ved at logge ind i ’Mit Shell Card’ eller ved at ringe til kundeservice på 9933 3360.
Du får automatisk et nyt Shell Card, kort tid før det gamle kort udløber.
-
Hvad er ’Mit Shell Card’?
’Mit Shell Card’ er et selvbetjeningsmodul, hvor du f.eks. kan spærre kort, bestille ekstra kort eller se de sidste køb på kortet. Du kan også tjekke endnu ikke fakturerede køb og din kreditgrænse. Du logger ind med kontonummer (de syv cifre efter 7034 10 på kortet) og selvvalgt kodeord
-
Værd at vide om betaling og faktura
Du betaler én gang om måneden via Betalingsservice og har dermed op til 30 dages kredit. Betalingsservice gebyret er 5,50 kr. Vi gør fakturaen op omkring midten af hver måned.
Vi har en minimumsgrænse for opgørelse af faktura på kr. 500. Er dit forbrug derunder, vil beløbet bliver overført til næste måned. Vi opgør dog fakturaen minimum en gang hver 3. måned.
Har du spørgsmål, er kundeservice klar til hjælpe på telefon 9933 3360 alle hverdage mellem kl. 8 og 16.