Shell netværket vokser videre

Bilister i og omkring Grenaa får nu igen mulighed for at køre ind til Shell. Det sker efter, at forhandler Torben Christensen, som har drevet tankstation i Grenaa i 23 år, har valgt at skifte fra Bonus-kæden til Shell netværket. Skiftet sker 1. marts.

Med tilføjelsen af endnu en tankstation består Shell netværket af 227 bemandede og ubemandede tankstationer. Og ifølge Søren Møller Maretti, retaildirektør i DCC Energi, er ambitionen fortsat at udvide tilgængeligheden til Shells kvalitetsbrændstof i Danmark.

”Vi ønsker at udbygge stationsnetværket over hele landet. Gerne med selvstændige forhandlere, der kunne have mod på at prøve kræfter med noget nyt. Faktum er, at vi tilbyder gode rammer for, at de selvstændige forhandlere kan drive en sund forretning under Shell navnet. Det hører også med til historien om Shell skallens genkomst i gadebilledet i Grenaa”, siger han.

Stationsejer i Grenaa, Torben Christensen, bekræfter, at de frie rammer under Shell netværket har været afgørende for hans beslutning om at skifte både skiltning og brændstofkvalitet på tankstationen.

”Med skiftet til Shell får vi langt bedre rammer for at drive en god, lokal servicestation i tæt samspil med butikken. Så skiftet er en rigtig god nyhed for kunderne. Ikke nok med, at vi genindfører Shells kvalitetsbrændstof i byen. Vi gør det også muligt at tanke med fast rabat, hvis du har et Shell Card”, siger han.

Den nye Shell i Grenaa får alle Shells kvalitetsbrændstoffer i standerne – også Shell V-Power Diesel, som kom til Danmark sidste sommer.

For yderligere information, kontakt venligst

Søren Møller Maretti, retaildirektør i DCC Energi, T: 2220 0467, M: sma@dccenergi.dk

DCC Energi er en hastigt voksende energikoncern, som forsyner Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. DCC Energi omsætter årligt for ca. 7 mia. kr. og har ca. 125 ansatte. Se mere på www.dccenergi.dk.