Velkommen til Shell Express Jels

Helt efter planerne får de danske bilister gradvist flere Shell tankstationer til deres rådighed. Lige siden energiselskabet DCC Energi i efteråret 2016 overtog netværket af Shell tankstationer har ambitionen nemlig været at vokse, når mulighederne byder sig, forklarer Søren Møller Maretti, Retaildirektør i DCC Energi, der driver netværket af Shell tankstationer i Danmark.

”Vi har fra starten haft en klar ambition om at øge tilstedeværelsen af Shells kvalitetsbrændstoffer i hele landet. Det betyder bl.a., at vi er opmærksomme på muligheder, der løbende opstår. Både i form af at bygge nye stationer op fra den bare jord, som vi tidligere i år har gjort sammen med en vognmand i Vojens og ved Silkeborgmotorvejen, hvor vi selv har stået for anlæggelsen. Men vi er bestemt også åbne for at byde selvstændige benzinforhandlere velkommen indenfor i Shell netværket, som det er tilfældet med den nye Shell Express i Jels,” forklarer han.

I Jels har stationsejer Niels Brændekilde, som også driver et værksted, en kiosk og den lokale autocamperforhandler på Haderslevvej 57-59, valgt at droppe Uno-X kæden til fordel for en tilværelse som Shell-forhandler.

”Jeg er meget tilfreds med aftalen med DCC Energi. Som en lokalt forankret tankstation med tilhørende værksted og kiosk er det positivt, at vi nu bliver en del af et stort netværk, der vil os forhandlere. Vi får nogle fornuftige rammer for, at vi kan drive en lokal tankstation. Samtidig træder vi ind i et veldrevet fællesskab med gode kortløsninger til både private og erhverv,” siger Niels Brændekilde, stationsejer Shell Express i Jels.

Det nye, ubemandede anlæg i Jels åbner officielt for standerne torsdag den 5. november. Ud over standere til personbiler og varevogne med Shell V-Power diesel,100 oktan benzin og Shell FuelSave brændstof, har anlægget et separat truckanlæg med diesel. Betaling klares med Shell Card eller med en bred vifte af de mest anvendte kreditkort i Danmark.

Netværket af Shell tankstationer i Danmark består af 234 bemandede og ubemandede tankstationer. Det er energivirksomheden DCC Energi, som sammen med lokale forhandlere driver Shell tankstationerne i Danmark.

For mere information, kontakt venligst

DCC Energi er en af Danmarks store energivirksomheder og forsyner hele Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er blandt andet den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. Med afsæt i sikkerhed, kundeservice, stærke partnerskaber og dygtige medarbejdere omsætter DCC Energi årligt for over 9 mia. kr. På hovedkontoret i Nærum nord for København beskæftiger selskabet ca. 125 ansatte. Hertil kommer ca. 1.200 ansatte på Shell tankstationerne. Se mere på www.dccenergi.dk.