Shell station

I starten af april åbnede den nye Shell motorvejsstation lige nord for afkørsel 30, Viborgvej. Men grundet coronasituationen har åbningsfejringen været sat på stand-by, mens Danmark var lukket ned. Det råder man nu bod på.

Fredag den 19. juni fejrer den nye Shell tank åbningen sammen med bilisterne, når Silkeborgs borgmester Steen Vindum skyder festen i gang. I vanlig stil sker det med ekstra lave priser på Shell brændstof, fortæller Søren Møller Maretti, Retaildirektør i DCC Energi, der driver Shell tankstationerne i Danmark.

”Vi har en god tradition for at fejre nye tankstationer sammen med kunderne. Det skal trafikanterne på Silkeborgmotorvejen naturligvis ikke snydes for. Så nu, hvor Danmark så småt er ved at finde tilbage på sporet, synes vi, at det er på sin plads med en officiel åbningsfest på vores nye motorvejsstation. Det sker med ekstra lave priser på brændstof, tankpassere ved standerne og med gaver til børnene på bagsædet,” siger han.

Åbningsfejringen varer i tre timer fra klokken 14 til 17. I tidsrummet sælges alt brændstof til kun 5,99 kr. literen. Tankpasserne, der i dagens anledning betjener standerne, vil også uddele Ferrari-modelbiler, balloner, vand og juice til de, der tager del i festlighederne.

”Det nye Shell Express-anlæg ved Silkeborg er det andet nye motorvejsanlæg, vi har bygget op fra grunden siden sidste sommer. Ambitionen er bestemt at fortsætte udbygningen af Shell netværket rundt om i landet i takt med, at der dukker gode muligheder op,” siger Søren Møller Maretti.

Af sikkerhedsmæssige grunde sælges brændstoffet alene til bilens tank. Påfyldning af dunke, mobile tanke og andre beholdere vil ikke være muligt.

Motorvejsstationen ved Silkeborg har alle Shells brændstoffer - også Shell V-Power 100 oktan benzin og Shell V-Power diesel. Og som den kun anden tankstation herhjemme sælger tankstationen også det renere GTL-brændstof til de tunge køretøjer.

For yderligere information, kontakt venligst

Retaildirektør Søren Møller Maretti, 2220 0467, sma@dccenergi.dk

DCC Energi er en af Danmarks store energivirksomheder og forsyner hele Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er blandt andet den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. Med afsæt i sikkerhed, kundeservice, stærke partnerskaber og dygtige medarbejdere omsætter DCC Energi årligt for over 9 mia. kr. På hovedkontoret i Nærum nord for København beskæftiger selskabet ca. 125 ansatte. Se mere på www.dccenergi.dk.