Vi bliver i hele Danmark

Vi bliver mindre, men vi er stadig over det hele.
Shell service station

Snart skifter udvalgte Shell-stationer ejer. Men danske bilister kan roligt ånde lettet op. Shell lukker ikke, og vi bliver forsat i hele Danmark. Fordelene ved Shells kortløsninger, brændstoffer og den gode, velkendte service på Shell-stationerne fylder dermed fortsat godt i det danske landskab. Der er godt nyt til alle danske bilister. Shells mere end 100årige tilstedeværelse i Danmark, med et slagkraftigt netværk af servicestationer, fortsætter ufortrødent i fremtiden.

Dermed kan alle, der måtte have rynket panden over nyheden om salget af Shells danske servicestationer, ånde lettet op. For med 204 bemandede og ubemandede stationer fordelt over det ganske land, vil du også fremover kunne glæde dig over gensynet, når den velkendte Shell-muslingeskal toner frem i horisonten.

Dig med Shell Card

De fordele, som mere end 100.000 danskere har via deres Shell brændstofkort, lever også videre. Det gælder uanset om aftalerne er tegnet direkte med Shell, eller via eksempelvis FDM og LO Plus. Vi har lavet en række svar på de spørgsmål, som du muligvis brænder inde med i forhold til dig og dit Shell Card. Du finder vores Q&A nedenfor:

Q&A til privatbilister med Shell Card

Nej, Shell vil fortsat have et stærkt netværk på 204 servicestationer og ubemandede anlæg fordelt udover hele landet. Derfor er der også god grund til at beholde sit nuværende Shell Card.

Du kan finde din nærmeste Shell-station ved at bruge vores stationssøger.

Du kan bruge dit Shell Card på vores 204 tilbageværende Shell, Shell Express, og Shell/7-Eleven stationer, hvor du har de samme gode fordele.

Hvis du har modtaget et brev fra INGO, betyder det, at den station hvor du hovedsageligt tanker brændstof, er blevet til en INGO. Dit Shell Card kan ikke bruges på stationer, der er blevet til INGO.

Hvis du IKKE har udfyldt formularen, om at beholde dit Shell Card på INGOs website senest den 1. september, vil dit Shell Card blive lukket ned den 30. september 2016.

Hvis du har modtaget et brev fra Circle K, betyder det, at den station hvor du hovedsageligt tanker brændstof, er blevet til en Circle K. Dit Shell Card kan ikke bruges på stationer, der er blevet til Circle K.

Hvis du IKKE har kontaktet Circle K eller Shell Cards kundeservice senest den 1. september, og ytret ønske om at beholde dit Shell Card, vil dit kort blive lukket ned den 30. september 2016.

Vi opdaterer løbende vores stationssøger med det aktuelle netværk.

Stærkt netværk sikrer konkurrencen

Videreførelsen af et stort netværk af servicestationer under Shell-skallen betyder, at alle med hang til kvalitetsbrændstoffer også fremover, nemt kan tanke Shell V-Power og Shell FuelSave overalt i Danmark.

”Selv om der sker nogle synlige forandringer ude på vejene og udvalgte Shell-stationer skifter ejer, så vil Shell-skallen stadig spille en markant rolle i Danmark. Med et velpositioneret og stærkt netværk på 204 servicestationer og ubemandede anlæg er vi en stærk spiller. Shell vil også fremover sørge for, at der er tæt konkurrence på brændstofmarkedet – til fordel for alle danske bilister”, siger Maria Beck-Tange, adm. direktør i Dansk Fuels A/S.

Driften af dit Shell Card sker nu af selskabet Dansk Fuels A/S, som også er navnet der fremgår på den månedlige faktura.