Bilvask Banner

Fra den 31. marts til den 26. maj deltager alle, der tegner et Shell Bilvask+ abonnement automatisk i konkurrencen om ét års forbrug af Shell brændstof eller ét års fri adgang til Shell Bilvask. På den måde hjælper vi bilejerne godt i gang med forårsklargøringen og den fornøjelse, det er at køre i en skinnende, ren bil, siger Søren Møller Maretti, Retaildirektør i DCC Energi, som står bag Shell tankstationerne i Danmark.

”Vores abonnement på bilvask gør det både billigere og nemmere at holde bilen ren hele tiden. For et fast, månedligt beløb kan du vaske ubegrænset alt efter, hvilket af vores tre forskellige abonnementer, du vælger. Og bruger du den nye Shell Service app, kan du faktisk klare det hele direkte fra skærmen på din mobiltelefon,” siger han.

Præmien på ét års forbrug af Shell brændstof gælder op til 1.200 liter, mens præmien med ét års forbrug af bilvask omfatter Shells luksusvaskeabonnement til en værdi af 3.588 kr. Der udloddes i alt én præmie af hver. Læs mere om konkurrencen og betingelser på www.shellbilvask.dk, hvor vinderne også offentliggøres efter de er trukket fredag d. 29. maj.

Intelligent bilvask

Shell Service app taler direkte sammen med vaskehallerne på Shell tankstationerne, hvor et kamera automatisk aflæser bilens nummerplade for at aktivere bilvasken. Det gør, at vasken kan startes fra app’en på mobiltelefonen - enten inde fra bilen eller udenfor for de, der foretrækker den friske forårsluft. Shell Service app ligger klar til download i App Store og Google Play.

Som bilejer tilmelder man sig Shell Bilvask+ på www.shellbilvask.dk eller direkte i Shell Service app. Et abonnement kan bruges frit på mere end 100 Shell tankstationer fordelt over hele Danmark. Shell Bilvask+ dækker over tre abonnementer. Den store pakke med fri luksusvask hele dagen koster 299 kr. om måneden. Luksusvask fra kl. 17.00 koster 199 kr. Billigste abonnement giver fri basisvask fra kl. 17.00 og koster 149 kr. om måneden. I alle abonnementer er det muligt at tilkøbe f.eks. voks eller polering.

For yderligere information, kontakt venligst

Retaildirektør Søren Møller Maretti, 2220 0467, sma@dccenergi.dk

Om DCC Energi og netværket af Shell stationer

DCC Energi er en af Danmarks store energivirksomheder og forsyner hele Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er blandt andet den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. Med afsæt i sikkerhed, kundeservice, stærke partnerskaber og dygtige medarbejdere omsætter DCC Energi årligt for over 9 mia. kr. På hovedkontoret i Nærum nord for København beskæftiger selskabet ca. 125 ansatte. Se mere på www.dccenergi.dk.