filling fuel in car

Fra 19. august til 14. oktober 2019 inviterer landets Shell tankstationer bilisterne til at deltage i efterårets store konkurrence om et års forbrug af Shell V-Power diesel eller benzin.

I alt vil tre heldige vindere hver løbe med præmien til en værdi på ca. 15.000 kroner. Alle kan deltage, når det går løs. Konkurrencen sker via siden www.shell.dk/vpower, hvor man indtaster sine oplysninger og får et lod i puljen.

Både som benzin og diesel indeholder Shell V-Power avancerede rensekomponenter, der fjerner og forebygger sodbelægninger i brændstofsystemet, mens motoren kører. Med et oktantal på 100 hjælper Shell V-Power benzinen desuden motoren til at køre mere optimalt. Sammenlignet med 95 oktan benzin kan det hjælpe med give et bedre bundtræk og flere hestekræfter i de fleste biler.

Ekstra lod til alle med Shell Card Privat

I konkurrencen om at vinde et års forbrug af Shell V-Power brændstof får de mange bilister, der kører rundt med et Shell Card Privat i pungen, en ekstra vinderchance. I konkurrenceperioden udløser hver tankning af Shell V-Power med kortet nemlig automatisk et ekstra lod i puljen til kortkunder, der tilmelder sig konkurrencen.

Vind Shell V-Power i 1 år her

Præmien med et års forbrug af Shell V-Power er personlig, og kan ikke videregives, refunderes eller ombyttes til kontanter. På landsplan udtrækkes tre vindere, det sker tirsdag den 15. oktober 2019. Præmien kan benyttes fra denne dag og et år frem og gælder op til 1.200 liter Shell V-Power, som svarer til det gennemsnitlige årsforbrug for danske bilister. Præmiens værdi på ca. 15.000 kr. er beregnet ud fra en dagspris på 12,71 kr. d. 06.08.2019 på Shell V-Power 100 oktan.