Legoland Billund

Den 30. april byder landets bemandende Shell og Shell/7-Eleven tankstationer velkommen til en festlig måned med masser af fribilletter til LEGOLAND®. Og går det, som det plejer, sender personalet på Shell stationerne snart tusinder af børnefamilier til Billund med børnebilletten klaret på forhånd.

I år bliver det endda endnu lettere at få fingrene i de populære børnebilletter. Nu udløser alle køb af brændstof, bilvask, kaffe, snacks, mm. nemlig automatisk én børnebillet til LEGOLAND®, som har en værdi op til 379 kroner.

”Det er en fornøjelse, at vi igen kan bruge foråret på at sende bilisterne en tur i LEGOLAND®. Enten med børnebilletten betalt eller med en herlig miniferie for hele familien i vores store konkurrence. Vores årlige kampagne er en oplagt anledning til et besøg i klodsernes paradis - og et smut indenfor i miniatureudgaven af en Shell tankstation ved Trafikskolen,” siger Søren Møller Maretti, retaildirektør i DCC Energi, der står bag Shell tankstationerne i Danmark.

Ud over udlevering af børnebilletter sætter Shell tankstationerne også 10 miniferier i LEGOLAND® på højkant. Frem til 28. maj, hvor kampagnen slutter, kan alle interesserede deltage i lodtrækningen om et ophold i forlystelsesparken til en værdi af op til 4.910 kroner. Det sker på www.shell.dk/legoland. Præmien inkluderer en overnatning i temaværelse på Hotel LEGOLAND® for to voksne og to børn, morgenmad og to dages entre.

Endelig udloddes 50 præmier med 2 x voksenbilletter til en værdi af 758 kroner. Alle vindere bliver udtrukket den 29. maj og får direkte besked. Vinderne vil efterfølgende blive offentliggjort på shell.dk.

Det med småt

Børnebilletten udløses pr. transaktion. Ved kortbetaling ud ved pumpen fremvises kvittering i butikken. Tilbuddet gælder i kampagneperioden 30.04.19 - 28.05.19, så længe billetter haves.

For yderligere information, kontakt venligst

Retaildirektør Søren Møller Maretti, 2220 0467, sma@dccenergi.dk

Om DCC Energi og netværket af Shell stationer

DCC Energi er en hastigt voksende energikoncern, som forsyner Danmark med en bred vifte af brændstoffer og energiprodukter. Selskabet er den største forhandler af kvalitetsprodukter fra Shell og Gulf og driver netværket af Shell tankstationer i Danmark. DCC Energi omsætter årligt for ca. 7 mia. kr. og har ca. 125 ansatte. Se mere på www.dccenergi.dk.