Danske Pressemeddelelser 2019

Første danske tankstation med nyt brændstof til dieselmotorer

sep. 09, 2019

Som den første tankstation i Danmark sælger den nye Shell motorvejsstation ved Vordingborg det renere GTL-brændstof. Dermed kan lastbiler og busser nu erstatte diesel med flydende naturgas og derved skære op til 38 procent af de skadelige dieselpartikler væk.

Phishing-advarsel – der er svindel-beskeder i omløb

aug. 28, 2019

Kriminelle sender falske beskeder ud, hvor de forsøger at misbruge Shell navnet i et såkaldt phishing-angreb. De forsøger lige nu at kopiere indhold fra vores rigtige konkurrence om at vinde et års forbrug af Shell V-Power – så vær ekstra opmærksom på de beskeder du skulle modtage.

Borgmester Åbner Ny Shell Tank ved Sydmotorvejen

aug. 28, 2019

Fredag den 6. september kl. 13.00 klipper Vordingborg kommunes borgmester Mikael Smed snoren til den nye Shell tank i Business Park Vordingborg og åbner festen til en eftermiddag med helt lave priser på benzin og diesel.

Vind et års forbrug af Shells topbrændstof

aug. 18, 2019

Nu har du muligheden for at gøre noget helt særligt for din bil. Vi sætter nemlig et års forbrug af Shell V-Power på højkant. Med et Shell Card Privat kan du endda i konkurrenceperioden få ekstra lodder i puljen. Her udløser hver tankning af Shell V-Power med kortet nemlig automatisk et ekstra lod i puljen til kortkunder, der tilmelder sig konkurrencen. Kampagneperioden er fra 19. august til 14. oktober 2019.

Shell completes sale of upstream interests in Denmark to Noreco for $1.9 billion

jul. 31, 2019

Royal Dutch Shell plc (Shell), through its affiliate Shell Overseas Holdings Limited, has completed the sale of its shares in Shell Olie-og Gasudvinding Danmark B.V. (SOGU), holding a 36.8% non-operating interest in the Danish Underground Consortium (DUC), to Norwegian Energy Company ASA (Noreco) for a consideration amount of $1.9 billion. Completion of the sale follows receipt of regulatory approval by the Danish authority. The transaction’s effective date is 1 January 2017.

Shell tankstationer går sammen med Børneulykkesfonden

apr. 03, 2019

Shell tankstationer i Danmark går nu sammen med Børneulykkesfonden om at forebygge børneulykker i trafikken. Med samarbejdet bliver Shell tankstationerne en af tre hovedsponsorer på Børneulykkesfondens Centimeter Maraton. Et løb på 42.195 centimeter, som har til formål at give hele familien en god og aktiv oplevelse samtidig med, at de støtter et godt formål.