Henny, Dennis og Natasja vandt miniferie til LEGOLAND

Fra 2. marts har bilister kunnet vinde LEGOLAND® præmier hos Shell. Vinderne i 3. uge blev Henny Vigen Ryberg, Dennis Holm Jensen og Natasja Kjærhus.

Frem til 29. marts er der lidt ekstra fornøjelse ved at tanke og vaske bilen hos Shell. I den periode udløser hver bilvask eller optankning af brændstof hos Shell automatisk en børnebillet til LEGOLAND®. Og en gang om ugen i kampagneperioden udtrækkes vindere af store LEGOLAND® præmier.

Den 24. marts blev de tre vindere af en miniferie i LEGOLAND® for familien inkl. hotel, morgenmad og to dages entre udtrukket. Vinderne blev: Henny Vigen Ryberg, Stoholm, Dennis Holm Jensen, Egtved og Natasja Kjærhus fra Kolding.

Shell har desuden trukket ugevindere af et sæsonpas til LEGOLAND® for en familie på fire. Her løb Claus Fürst fra Aabenraa med den fine præmie.

Endelig er følgende 50 ugevindere af 4 x entré til LEGOLAND® for børn og voksne blevet udtrukket:

Jesper Fonnesbo, Brønshøj, Søren Pold, Fredericia, Martin Hansen, Jan Hansen, Vojens, Daniella Hoffmann, Dirre Freese, Magda Friis, Hejnsvig, Tanya Madsen, Gilleleje, Anna-Louise Palle, Esbjerg V, Lene Sarup, Rudkøbing, Maria Holmegaard, Horsens, Bjarke Poulsen, Mikael Engsig. Valby, Heidi Havmøller, Ryomgård, Terje Mejborn, Vanløse, Dorte Pedersen, Vejen, Kenneth Svinth, Aarhus C, Lene Svendsen, Bramming, Maria Dalgaard Vilholm, Hillerød, Vivi Lodahl, Thisted, Jette Ljungberg, Faaborg, Jane Nielsen, Egzon Cerimi.

Oddur Gudjonsson, Virum, Sine Kongsgaard, Viborg, Sanne Knudsen, Gitte Skeldrup, Aarhus V, Michael Sloth, Frederiksberg C, Søren Brøndum, Vodskov, Lasse Kenny, Kjellerup, Umit Taskiran, Ikast, Dorthe Schlütter Hansen, Holdbæk, Gitte Poulsen, Haderslev, kim Pedersen, Rødekro, Michael Wassermann, Karrebæksminde, Lene Bindesbøl, Juelsminde, Rikke Bülow, Randers SV, Louise Holm, Stefan Andersen, Stoholm Jylland, Diana Vangsgaard, København N, Lissy Johansen, Randers NV, Henrik Qvist, Løgstør, Danni Rotcher, Haderslev, Maibrit Jakobsen, Herning, Lasse Nielsen, Odder, Jeppe Christensen, Frede Schmidt, Sønderborg.

Om kampagnen

Shell forårskampagne kører på alle Shells 226 bemandede servicestationer, herunder Shell 7-Eleven, og giver alle, der køber bilvask eller tanker brændstof en børnebillet til LEGOLAND®. Hver børnebillet giver adgang til LEGOLAND® for et barn sammen med en fuldt betalende voksen. Billetten er samtidig et konkurrencelod til den ugentlige lodtrækning om store præmier. Trækningerne sker 10., 17., 24. og 31. marts. Vinderne får direkte besked. I alt udlodder Shell præmier for over 323.000 kr.

Yderligere information

Kontakt venligst, Per Ollikainen, produktchef, T: 2220 5307, E: per.ollikainen@shell.com