Heldige Polle løb med en SEAT Toledo

Vinderen af hovedpræmien i sommerens store Shell Card Lottery kampagne er fundet. Det blev Poul fra Vojens der løb med en spritny SEAT Toledo.
Heldige Polle løb med en SEAT Toledo

Det var en overvældet sønderjyde, der mandag modtog nøglerne til sin nye SEAT Toledo til en værdi af 194.000 kr. Poul Leonhardt Lorenzen fra Vojens vandt nemlig hovedpræmien i Shell Card Lottery, som de seneste otte uger har beriget 350 bilister med Shell Card med flotte præmier.

Vinderloddet fik han, da han slog et smut omkring Shell Express i Vojens for at tanke diesel - på kampagnens allerførste dag, endda.

Så det var naturligt nok en glad vinder, som modtog præmien mandag på Shell-stationen i Vojens. ”Jeg har jo en god portion jysk skepsis, så jeg tror først helt på, at jeg rent faktisk har vundet bilen, nu hvor jeg står med nøglerne i hånden”, lød det fra den heldige bilist.

Den nye SEAT Toledo kommer til at pryde bilentusiastens garage, der allerede huser flere andre biler. Efter Poul gik på pension i 2004, har han udover sit sommerhus brugt tiden på at sætte en ældre Mercedes 350 SL i stand.

Poul havde taget både familie og venner med til at fejre overrækkelsen af bilen. Børnebørnene Mette Marie på 8 og Anne Christine på 11 år glædede sig til en tur i bilen, mens konen Margits tanker kredsede om festen for alle naboerne senere på dagen, hvor alle, der kunne krybe og gå, var inviteret på grillmad for at fejre heldige Polle.

Yderligere information

Kontakt venligst, Bianca Vitting, Mobil: 61 72 16 42, E-mail: Bianca.Montenegro@shell.com

OM SHELL

Shell beskæftiger cirka 450 medarbejdere i Danmark fordelt på hovedkontoret i Ørestad og raffinaderiet i Fredericia. Hertil kommer godt 2.500 ansatte på Shells servicestationer.

Shells raffinaderi i Fredericia er et af to raffinaderier i Danmark. Her omdannes råolien fra Shells aktiviteter i den danske del af Nordsøen til flydende gas, jetbrændstof, benzin, diesel, petroleum og fyringsolie.

Der er 306 Shell servicestationer i Danmark. Heraf 63 Shell/7-Eleven, 111 selskabsejede, 70 ubemandede Shell Express stationer og 62 forhandlerejede stationer under navne som Shell eller Select. Dertil kommer 14 CRT-anlæg til lastbiler, busser og anden tung transport. Shell tilbyder en bred vifte af brændstoffer - fra 99 oktan Shell V-Power over Shell FuelSave Blyfri 95, Shell 92 oktan til Shell FuelSave Diesel.

På verdensplan beskæftiger Shell cirka 87.000 medarbejdere i 70 lande. Her er selskabet involveret i bl.a. olie- og gasudvinding, produktion og salg af benzin og diesel samt udvikling af biobrændsel og flydende naturgas. I alt har Shell 44.000 servicestationer i verden og producerer hver dag 3,3 mio. tønder olie og gas. Læs mere på www.shell.com.