Shell i samarbejde med TAXA 4x35

Danmarks største taxiselskab TAXA 4x35 indgår aftale med Shell og forbedrer sin service overfor vognmænd og chauffører og sikrer brændstofbesparelser.

Shell og TAXA 4x35 har indgået en ny samarbejdsaftale, som gør Shell til primær leverandør for ca. 800 taxaer i København og Kolding. Aftalen betyder besparelser og fordele for chauffører og vognmænd og giver bl.a. TAXA 4x35s vognmænd en årlig brændstofbesparelse på ca. 1.000 kr. per vogn.

”Vi er tilfredse med aftalen og samarbejdet med Shell, som sikrer en række fordele til vores vognmænd og chauffører. Med aftalen får de blandt andet en garanteret liter-rabat på Shell FuelSave Diesel og markedets billigste bilvask. Det er vigtigt for os hele tiden at arbejde med at sikre de bedste forhold og aftaler for vores vognmænd og chauffører. Shell-aftalen er endnu et skridt i den rigtige retning,” siger adm. direktør for TAXA 4x35, Jacob Gulmann.

Foruden brændstofbesparelser og billig bilvask omfatter aftalen, der gælder de næste to år, en fast rabat på taxa-tilbehør og billig kaffe på udvalgte stationer i Hovedstadsområdet og Kolding.

”TAXA 4x35 er en stor og vigtig spiller i markedet. Derfor er vi naturligvis rigtig godt tilfredse med, at vi de næste to år skal samarbejde om at gøre tilværelsen lettere for deres vognmænd og chauffører. Vi tilbyder nogle af de absolut mest attraktive forhold for kortkunder i markedet,” siger Daniel Andersen, sales manager i Dansk Shell.

Yderligere information, kontakt venligst

Line Edlefsen, marketing manager Dansk Shell,

mail: line.edlefsen@shell.com,

tlf.: 40 57 15 94

Om Shell

Shell beskæftiger cirka 450 medarbejdere i Danmark fordelt på hovedkontoret i Ørestad og raffinaderiet i Fredericia. Hertil kommer godt 2.500 ansatte på Shells servicestationer. Shells raffinaderi i Fredericia er et af to raffinaderier i Danmark. Her omdannes råolien fra Shells aktiviteter i den danske del af Nordsøen til flydende gas, jetbrændstof, benzin, diesel, petroleum og fyringsolie.

Der er 317 Shell servicestationer i Danmark. Heraf 62 Shell/7-Eleven, 105 selskabsejede, 73 ubemandede Shell Express stationer og 62 forhandlerejede stationer under navne som Shell eller Select. Dertil kommer 15 CRT-anlæg til lastbiler, busser og anden tung transport. Shell tilbyder en bred vifte af brændstoffer - fra 99 oktan Shell V-Power over Shell FuelSave Blyfri 95, Shell 92 oktan til Shell FuelSave Diesel.

På verdensplan beskæftiger Shell cirka 94.000 medarbejdere i 70 lande. Her er selskabet involveret i bl.a. olie- og gasudvinding, produktion og salg af benzin og diesel samt udvikling af biobrændsel og flydende naturgas. I alt har Shell 44.000 servicestationer i verden og producerer hver dag 3,3 mio. tønder olie og gas. Læs mere på www.shell.com.

Om TAXA 4x35

TAXA 4x35 er i kraftig vækst og er det største selskab i Hovedstaden. Selskabet er førende på mobilbestilling og er ved at revolutionere en slumrende taxibranche med masser af nye tiltag til gavn for kunderne. Overgangen til yderligere digitalisering er især i fokus med videreudvikling af apps til både danske og udenlandske taxakunder i Danmark, så man altid kan regne med, at en TAXA 4x35 aldrig er mere end et klik væk.