Fyld brændstof på bilen - spar på vasken

Trænger bilen til at blive forkælet med en god vask? Så er der ekstra god grund til at besøge Shell de kommende uger. Her får du nemlig en krone i rabat på vasken for hver liter brændstof, du tanker – plus chancen for at vinde et VIP-vaskekort til en værdi af 3.000 kr.

Se hvilke Shell servicestationer der kører kampagnen HER

Fra den 9. november og fire uger frem er der særlig god grund til at besøge en Shell servicestation med vask. Hver gang du tanker brændstof, sparer du nemlig penge, hvis du efterfølgende køber en Shell bilvask. Vælger du enten Perfect Wash, Perfect Shine eller Perfect Shine XL, giver Shell en krone i rabat på vasken for hver liter, du tanker.

Men Shells glade vaskedage standser ikke her. For i hele perioden kan alle, som tanker og køber en vask med rabat, også deltage i lodtrækningen om et VIP-vaskekort til en værdi af 3.000 kr. Kortet gælder resten af 2015 og hele 2016. Der udtrækkes en vinder pr. station.

”Vi har valgt at lave en lidt anderledes kampagne denne gang, hvor kunderne kan vælge mellem vores bedste bilvaske og forkæle bilen til en meget fordelagtig pris, hvis de samtidig tanker Shells kvalitetsbenzin eller -diesel. Efteråret varsler mere skidt og møg på vejene. Og så er der behov for at passe ekstra godt på lakken. Så vi håber, at kunne trække rigtig mange kunder indenfor med det gode tilbud”, siger Søren Kruse Retail Marketing Manager Dansk Shell.

95 Shell-stationer tilbyder, at bilister kan blive siddende i bilen, i læ for blæst og kulde, mens den bliver vasket. Det populære ”Bliv i bilen”-koncept blev indført sidste år i forbindelse med en teknisk opgradering af stationens bilvask.

I løbet af kampagnen udlodder Shell vaskepræmier for 363.000 kr. på de 121 servicestationer, som deltager i kampagnen. Alle bilister, som tanker brændstof, kan nyde godt af tilbuddet på de tre bedste bilvaske. Rabatten gives på de servicestationer, der skilter med det. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre vaskerabatter eller blive udbetalt kontant. Der er en maks. grænse på 80 kr. i rabat per optankning.

Bag om Shell Perfect Wash

Shell var de første i Danmark, som lancerede et vaskeprogram tilpasset årstiderne. Noget, der går igen i alle tre af selskabets topvaske. Perfect Wash er tilpasset årstiden med ekstra skumforvask, højtryksspuling og undervognsvask. Perfect Shine kombinerer Perfect Wash med Shine-polering og giver lakken ekstra glans. Perfect Shine XL er en Perfect Wash med dobbelt Shine-polering plus vandafvisende RainTec til ruderne for optimalt udsyn.

Søren Kruse

Email: Soren.kruse@shell.com

OM SHELL

Shell beskæftiger cirka 450 medarbejdere i Danmark fordelt på hovedkontoret i Ørestad og raffinaderiet i Fredericia. Hertil kommer godt 2.500 ansatte på Shells servicestationer. Shells raffinaderi i Fredericia er et af to raffinaderier i Danmark. Her omdannes råolien fra Shells aktiviteter i den danske del af Nordsøen til flydende gas, jetbrændstof, benzin, diesel, petroleum og fyringsolie.

Der er 306 Shell servicestationer i Danmark. Heraf 63 Shell/7-Eleven, 111 selskabsejede, 70 ubemandede Shell Express stationer og 62 forhandlerejede stationer under navne som Shell eller Select. Dertil kommer 14 CRT-anlæg til lastbiler, busser og anden tung transport. Shell tilbyder en bred vifte af brændstoffer - fra 99 oktan Shell V-Power over Shell FuelSave Blyfri 95, Shell 92 oktan til Shell FuelSave Diesel.

På verdensplan beskæftiger Shell cirka 87.000 medarbejdere i 70 lande. Her er selskabet involveret i bl.a. olie- og gasudvinding, produktion og salg af benzin og diesel samt udvikling af biobrændsel og flydende naturgas. I alt har Shell 44.000 servicestationer i verden og producerer hver dag 3,3 mio. tønder olie og gas. Læs mere på www.shell.com.