Shell rykker ind i LEGOLAND®

Det tusindtal af helt unge bilister, der hvert år tager et ’kørekort’ i LEGOLAND® kan i år se frem til at tanke brændstof i en tro kopi af Shells velkendte servicestationer.
Shell station i LEGOLAND

Når LEGOLAND den 5. april slår dørene op til endnu en sæson, er det med en sjov nyhed for de allermindste trafikanter i Trafikskolen. For fra og med i år er det hos Shell, at de 7 til 13 årige tanker brændstof, når de, som generationer før dem, kører sig til det berømte LEGOLAND kørekort.

”Vi er meget glade for samarbejdet med LEGOLAND, der nu også betyder, at Shell vender tilbage til forlystelsesparken som officiel servicestation. Det er ikke hver dag, at vi åbner en ny station under så specielle forhold som her i parken. Vi er naturligvis rigtig spændte på, hvad vores kommende kunder synes om servicestationen,” siger Per Ollikainen, produktchef i Shell.

Forventningen er, at den nye Shell servicestation vil servicere tusindvis af børn årligt. Så mange børn tager nemlig hvert år kørekort i den populære trafikskole i LEGOLAND.

Åbningen af en tro kopi af en Shell servicestation i LEGOLAND kommer i kølvandet på en stor, landsdækkende kampagne fra de to parter. Her har bilister siden 3. marts kunnet tanke sig til gratis børnebilletter til LEGOLAND, mens voksne har kunnet deltage i en konkurrence om entrebilletter.

”Det er vigtigt for os at være i dialog med vores kunder og kommende kunder så mange steder som muligt. Åbningen af servicestationen i LEGOLAND er endnu et eksempel på, hvordan vi forsøger at skabe gode oplevelser for ’bilister’ på mange forskellige måder, platforme og steder,” siger Per Ollikainen.

Allerede sidste år indgik Shell og LEGO  Koncernen et tæt samarbejde, hvor bl.a. danske bilister kunne tanke Shell-brændstof og få udleveret specialudviklede Ferrari-modeller i LEGO klodser. De ’klodsede’ Ferrarier blev på verdensplan uddelt til bilister i 35 lande, og de er i dag et efterspurgt samlerobjekt på diverse online-fora for bilentusiaster.

Abonnér på nyheder fra Shell på www.mynewsdesk.com/dk/shell

Yderligere information

Kontakt venligst, Per Ollikainen, produktchef, Mobil: 2220 5307, E-mail: per.ollikainen@shell.com

Shell station i LEGOLAND