Mød Casper Elgaard på din Shell station

Casper Elgaard besøger udvalgte Shell stationer og giver bilister hjælp til at komme både sikkert og billigt gennem vinteren.
Casper Elgaard besøger udvalgte Shell stationer

Casper Elgaard giver gode råd til, hvordan bilister kommer både sikkert og billigt igennem vinteren.

Vinteren står for døren og tiden med sjap, salt og glatte veje er lige rundt om hjørnet. Bilen skal med andre ord gøres vinterklar – og på udvalgte Shell-stationer får kunderne i weekenden 26.-27. oktober hjælp til det fra en ægte Le Mans-kører.

Som ambassadør for Shell FuelSave besøger Casper Elgaard udvalgte Shell stationer for at give gode råd til, hvordan bilister kommer både sikkert og billigt igennem vinteren.

- At sørge for, at bilen er klar til vinteren, er naturligvis et spørgsmål om sikkerhed. Men samtidig er det også et spørgsmål om økonomi. For ved hjælp af nogle ganske små justeringer kan de fleste spare rigtig mange penge hvert eneste år, siger Casper Elgaard og forklarer:

- Ting som dæktryk, valg af det rette brændstof og unødig bagage i bagagerummet er bare nogle af mange små ting, som man ofte ikke tænker over til daglig, men som til sammen gør, at de fleste kan spare på deres brændstofforbrug – og nogle helt op til 20 %. Så over året kan det blive til rigtig mange penge, fortæller Casper Elgaard.

Danmark rundt – med præmier på højkant

Casper Elgaard besøger Shell-stationer i Roskilde, Køge, Langeskov på Fyn, Kolding og Randers. Og for kunderne er der ikke bare tips og tricks fra den sympatiske racerkører på højkant.  I samarbejde med Skoda og Michelin udlodder Shell og Casper Elgaard nemlig præmier, når de på turen tester besøgendes viden om, hvordan man bedst forbereder sin bil til en køretur på vinterens isglatte eller saltede veje.

På disse Shell stationer og tidspunkter kan du møde Casper Elgaard:

• Roskilde - Københavnsvej 20, lørdag d. 26. oktober kl. 10-11

• Køge - Københavnsvej 110, lørdag d. 26. oktober kl. 12-13