Shell lancerer FDM-brændstofkort

Ny aftale mellem Shell og FDM giver landets cirka 240.000 FDM-medlemmer fast rabat, når de tanker hos Shell med nyt brændstofkort.

Sparelystne bilister med medlemskab af FDM får nu mulighed for at sikre sig en fast, ekstra besparelse, når de tanker hos Shell. Med et nyt brændstofkort får FDM-medlemmer en fast besparelse på 20 øre/liter benzin, mens dieselbilister får 25 øre/liter i rabat på alle Shells servicestationer i Danmark.

”Med samarbejdet får FDM’s medlemmer endnu flere fordele af deres medlemskab. Ikke nok med, at de kan tanke Shell-brændstof med fast rabat på pumpeprisen. FDM/Shell Card giver også mulighed for, at du kan samle alle brændstofindkøb på ét kort og få fuldt overblik over dit forbrug – både antal liter og prisen. Kortet giver tilmed en måneds rente- og gebyrfri kredit,” siger Regitze Reeh, kommunikationsdirektør i Dansk Shell.

Rabatterne gælder prisen på pumpen - altså den til en enhver tid gældende pris på den enkelte servicestation. Indkøb af brændstof med det særlige FDM/Shell Card får automatisk fratrukket rabatten. En gang om måneden modtager kortets ejer en faktura på e-mail, og indkøb, minus rabat, bliver trukket på bankkontoen.

Som en velkomsthilsen til FDM’s medlemmer trækker Shell hver måned i 2014 lod om et gavekort til brændstof på 1.000 kroner blandt nytilkomne kortejere.

Om FDM/Shell Card

Det nye brændstofkort kan bestilles af medlemmer af FDM. Opsiges FDM-medlemskabet, ophører den faste rabat. Besparelsen på 20 øre/liter benzin og 25 øre/liter diesel gælder alt Shell-brændstof, fra Shell V-Power til Shell FuelSave Diesel, Blyfri 92 og FuelSave Blyfri 95. Tegning af aftale om brændstofkort kræver forudgående kreditgodkendelse.

Læs mere om FDM medlemskab på www.fdm.dk/bliv-medlem

Læs mere om FDM/Shell Card på www.shellcard.dk