Secondary Navigation | back to top

Bliv i bilen mens du vasker

Shell har introduceret en ny teknologi til 101 af de populære vaskehaller. Nu kan du følge bilvasken inde fra kabinens tørre, lune sæder uden at bekymre dig om kulde, regn og rusk.
Girl at a Shell station

De seneste par måneder har mange Shell servicestationer fået installeret et nyt system i deres vaskehaller. Det er godt nyt for dig, som sætter pris på en ren bil. For med teknikken på plads i 101 vaskehaller, kan du nu som noget nyt vælge at blive siddende i bilens bløde sæder, mens den bliver vasket.

Ikke nok med det. Med opgraderingen kan du nu også vælge din bilvask og derefter sætte sig til rette i bilen, mens du venter i kø. Så er det bare at køre ind, når der er fri bane – altså, uden først at skulle ud af bilen igen for at aktivere vasken.

Frivillig komfort

”Vi har gjort det lidt mere komfortabelt at vaske bilen hos Shell. Det nye system gør, at du skal ud af bilen færre gange. Og så kan du nu vælge de varme sæder og musikken i bilradioen, mens bilen bliver vasket, frem for at stå og vente uden for vaskehallen,” siger Søren Kruse, Retail marketingchef i Shell.

Det er naturligvis helt frivilligt, om man vil blive i bilen, mens den vaskes eller vente ude i det fri. Det nye er, at du selv kan vælge.

Fra vaskenøgle til -kort

Sammen med den nye teknik følger en ny nødstopsfunktion, hvor du med et tryk på hornet kan stoppe en igangværende vask inde fra bilen. Herefter modtager personalet en alarm og kommer med det samme til vaskehallen.

Sideløbende med den tekniske opgradering på de 101 stationer udskifter Shell også sine vaskenøgler med nye vaskekort i kreditkortstørrelse. Så har du vaskenøgler, kan du få dem vekslet til vaskekort på den station, hvor de er købt.

Såvel udrulningen af teknik som ombytningen til de nye vaskekort forventes afsluttet med udgangen af året.