Secondary Navigation | back to top

Er du til skarpe SMS-tilbud?

Med vores nye SMS-tilbud kan du nu få skarpe tilbud fra din lokale Shell servicestation direkte på mobilen. Tilmeld dig online i dag og glæd dig til SMS-tilbud fra Shell.
Er du til skarpe SMS-tilbud?

Det skal være let at spare! Også, når det gælder livets små fornøjelser. Det er filosofien bag Shells nye SMS-tilbud, som fra starten af februar er landet på mobiltelefonen hos et tusindtal af bilister i Danmark.

Til en start er det bilister med Shell Card, som har fået fordelen af personlige tilbud fra Shell. Men reelt kan alle – om du kører i egen bil, firmabil eller lastbil – få glæde af skarpe tilbud på alt fra hotdogs til bilvask direkte på mobilen.

Alt det kræver er, at du registrerer dig her. Så får du endda samtidig nyheder, kampagnetilbud og andet spændende fra Shell sendt til din indbakke.

”Vores nye SMS-tilbud har fået en flyvende start. Men det er ikke en lukket fest, og vi ser frem til at dele vores gode SMS-tilbud med endnu flere bilister i fremtiden. Så er du til et skarpt tilbud på en sandwich, en kop kaffe eller sprinklervæske til bilen, er det bare om at melde dig til,” siger Line Edlefsen, Marketing Manager i Shell.

Shells SMS-tilbud fungerer ved, at du tilmelder dig som bruger på ovenstående link. Herefter vil du løbende modtage en SMS med et link, som viser dit personlige tilbud på mobiltelefonen.

Du indløser et tilbud ved at vise skærmen med tilbuddet på din Shell servicestation.