Secondary Navigation | back to top

Digital kontrol med brændstofkortet

Vidste du, at Shell Card Online er din digitale ’one stop shop’ til håndtering af alle transaktioner med euroShell Card. Klik videre og læs, hvordan du kan udnytte Shell onlineunivers.
A man working on his laptop

Shell Card Online er vores internetbaserede ’kortbutik’. Den har åbent 24/7 og via Shell Card Online klarer du selv al administration omkring euroShell Card hurtigt og nemt online.

Spær selv kortet

Vidste du f.eks., at du ved mistanke om svindel eller korttyveri, hurtigt kan logge ind og spærre et eller flere kort, der kunne være berørt. Her er fart et nøgleord.

Har du eller dine medarbejdere mistanke om, at et af jeres euroShell Card er kommet i forkerte hænder, så handler det om at reagere øjeblikkeligt.

Brug alarmer

Eller vidste du, at du i Shell Card Online kan opsætte regler for, hvordan virksomhedens euroShell Card må bruges. Det er smart og nem forebyggelse.

Overtrædes en regel får du automatisk en e-mailalarm. Så kan du med det samme logge ind og undersøge det mistænkelige kortbrug, få et realtidsoverblik over indkøb på hvert brændstofkort og om nødvendigt spærre et kort med ét museklik.

Vi passer på dig

Brændstof er dyre dråber og for mange euroShell card kunder udgør diesel eller benzin til flåden en ganske stor post på budgettet. Derfor indførte vi i sommer, som de første på markedet, realtidsovervågning af alle transaktioner med euroShell Card.

For dig som kortejer betyder det, at reaktionstiden i Shells globale anti-fraud enhed, der følger alle transaktioner med Shells brændstofkort, nedsættes fra timer til få sekunder. Vi opfanger nu usædvanligt forbrug i samme øjeblik et dieselindkøb afsluttes, og systemet slår alarm, hvis din virksomheds politikker for kortbrug bliver overtrådt.