Jump menu

Main content |  back to top

Er du euroShell Card kunde kan du se FAQ for euroShell card (erhverv).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kort melder fejl på stationen

Mit kort melder fejl ude på stationen – hvordan kan det være?

Når kortet melder fejl, er det bedst, at du kontakter os, når det sker. Problemet kan i ni ud af ti tilfælde løses over telefonen. Ring til os på (+45) 99 33 33 60, for at komme igennem til medarbejder.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kort er tabt eller stjålet

Jeg har tabt mit kort eller fået kortet stjålet, hvordan skal jeg forholde mig?

Kortspærring kan ske døgnet rundt på telefon: (+45) 99 33 33 60.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Privatkunde hos Shell – hvordan?

Jeg ønsker at blive privatkunde hos Shell – hvordan bliver jeg det?

Du finder bestillingsblanket på vores hjemmeside, www.shellcard.dk,eller ved at tage en ansøgningsbrochure på en Shell station

   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Opsig samarbejdet med Shell

Jeg ønsker at opsige mit samarbejde med Shell – hvordan gør jeg det?

For at opsige en konto, bedes du sende os en mail til følgende e-mail adresse: kontakt@shellcard.dk eller kontakte os på telefon (+45) 99 33 33 60.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------